سلام دوستان انبه برا زن باردار بدنیست

۹ پاسخ

من هفته ای یدونه میخورم🙄
دیگه توکل بخدا
چون ترشی و اینا زیاد میخورم میگم گرمیشو میگیره🤭

خوبه عالی منم میخورم عشق میکنم 🤣

نه عزیزم اندازه بخور من بیشتر با شیر موز مخلوط میکنم

من یکم خوردم هرچیزی به اندازه مصرف بشه مضر نیست

نه اندازه بخور هرچیزی زیاد از حدش ضرر داره

شنیدم که خوبه

تو گوگل خوندم خیلی خوبه، من دوس ندارم ولی دیدم خوبه با زور میخوردم😅

نه من 3 جعبه خوردم

زیادی چون گرمه خوب نیست ولی به اندازه ش ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری