خانما رب انار خوبه برا زن باردار

۸ پاسخ

اره خوبه

من وقتی تهوع دارم یا غذام هضم نشده یکم میخورم بهتر میشم

وای خداروشکر که تنها نیستمممم. من تو این سه ماه بارداریم یه شیشه کامل ازین سس مهرام متوسط ها خورد و هر شبوقتی میرم سر یخچال نمیتونم خودمو کنترل کنم که نخورم. یواشکی میارم تو رختخواب و تا صب انگشت میکنم توش😂اخه با قاشق وقتی میخورم دهنم مزه آهن میگیره. اما متاسفانه صبحا با معده درد شدید بیدار میشم فکنم برا همینه

چرا بد باشه؟

اره 😍

خیلی. نخوری. برا جنین بد نیست. ولی خوب. باز هرچی به اندازه. اتفاقعا برا فشار خون. خوبه برا حالت تهوع

توی گهواره نوشته خوبه ولی با احتیاط مصرف کن

اره برا حالت تهوع هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری