خانما کدوحلوایی برا زن باردار تو ماه من بده

۵ پاسخ

چرا بد باشه کلی خاصیت داره

کدو حلوایی خوبه،مخصوصا ماه ۷ برای تشکیل اعصاب بچه،هم مقوی هم به باهوشی بچه کمک میکنه

من که خوردم دو سه بار

نه عزیزم خیلی هم خوبه خاصیت زیاد داره من با برنج میخورم

منم دلم کدو حلوایی میخواد🫠

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری