خانما شما رب انار میخورین؟؟؟
میگن خوب نیس ارع؟؟؟

۹ پاسخ

باز من شنیدم که خوبه

اتفاقا انار از اون میوه هاس که خیلیم خاصیت داره مخصوصا هفته های اول که قلب تشکیل میشن میگن زیاد بخورین
اما ترششسشششش نباشه خیلی چون ترشی و تندی زیاد انقباض ممکنه بده به رحم
رب انارم همونه دیگه اگه خیلیییی ترشه بهتره کم بخوری

باعث انقباض میشه زیاد خوردنش

من یه مدت قفلی زده بودم هر بار میرفتم آشپزخونه دو سه قاشق می‌خوردم😅😅
ولی من اون موقع سرچ‌کردم جایی نگفته بود که بده

سردی کلا بده بخاطر اون میگن طبعش سرده و از نظر دیگه میگن بچه رو سیاه میکنه

نشنیدم که بد باشه

خوبه خیلیم خوبه.منکه میخورم کنار غذا توغذا

من خوردم

یکی دو بار تو غذا خوردم

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی