۳ پاسخ

منکه دارم میمیرم از زانو درد انگار زانوهام ریختن تو یخ در آوردن لای پتو پیچیدم داغ شدن اما دردا کم نشدن من موقع پریودیام این دردارو داشتم و زار میزدم و دوتا قرص ناپروکسن میخوردم که بتونم از جام بلند بشم ،،چکار کنم منیزیم میخورم ولی این ماه ها هم بخیر بگذره

طبیعیه هفته های بالاتر بیشتر میشه

منیزیم مصرف کن اگه بچه سفالیک باشه هم یه بخشی از درد واسه اونه

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری