دکتر پسر من گفت بهش ابجوش نبات بده چون گریه میکنه دهنش خشک میشه ، قندش نیفتاده .گفتم شیرخشکیه گفت نه تا دوساعت ابجوش نبات بده .
کمپرس اب گرم گذاشتم جیش کرد اروم شد
بهش قطره استامینوفن مرتب بده دردش اروم شه شیر بخوره ادرار میکنه.
اره عزیزم من پسرمو ختنه کردم ساعت ۱۱ ساعت ۴ جیش کرد
من تا روز بعدش دیش نکرد
شیر زیاد بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.