۶ پاسخ

اصلا به گهواره اعتمادی نیست خودت باید بفهمی

منم‌ترشح دارم زود تر از گهواره همیشه تخمک گزاریمه هنو دوره باروریم‌نیستم ولی ۱۲ سیکلم

یک روز باهم فاصله داریم
من پریودم ۹ تیر بود و سیکل ۳۰ روزه

منم دقیقا ی روز مونده تا روز تخمک گذاری

اره منم همینجور بودم ولی بازم کیت بزار مطمئن بشی

کیت بزن

سوال های مرتبط