۱۳ پاسخ

آپتامیل میدم راضی هستم

من hip میدم مخصوص برا رفع یبوست و اسهاله

آپتامیل

گیگوز

بیومیل میدم به بچهام که ساخته بستگی داره

نان
اگه با نان یبوست میگره گیگوز خوبه

سرخود نباید شیرخشک بدی یا عوض کنیا

اپتامیل

تروویتال‌

من ببلاک میدم خوب بوده تا الان

ترویتال

تروویتال میگن سبکه

من گیگوز میدم دخترم

سوال های مرتبط