۲ پاسخ

تغذیتو بهتر کن اگه قند نداری بستنی و دلستر بخو بیشتر غذای کبابی اجیل. خرما. شیر. کره

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان رستا🩷👧🏼 مامان رستا🩷👧🏼 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری