ی لیوان اب هویجپمیتونم بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

اگه قول بدی فقط یکی🥰اره میتونی😍

آب هویچ جون ویتامین Aزیادی داره خوب نیست یه مقدار بخور ولی زیاده روی نکن

من ی مدت خیلی هوس میکردم ولی یک لیوان نخوردم.
نصف کمتری لیوان بخور رفع هوس بشه خوب نیست اصلا اب هویح

به من دکتر تغذیم گفته نصف لیوان میتونم بخورم

وا چرا نخوری بخور همه چی دیگ میتونی بخوری بعضی چیزا کم فق

اره گلم ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی