۶ پاسخ

عزیزم فک کنم ویتامین D3کمه

ویتامین د پایین

ویتامین دی ات یکم پایینه
قند ناشتا ام یکم بالاست
بقیه چیزا خوبه

سلام همه چیزتون اوکی هست فقط ویتامین دی خیلی کم پایینه که دکتر قرص میده بهتون

بیا عزیزم

تصویر

فقط اعتماد به نفس من تو خوندن جواب آزمایشت 😂😂😂نه نفهمیدم ولی اگه مشکلی داشت با قرمز مینوشتن یا پررنگ تر بود

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان عباس مامان عباس قصد بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری