سلام مامانا جواب آزمایش چطوره؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم دخترتو ببر دکتر بهتر
نگو آزمایش پسره من خطای دستگاه بوده تیروئید نشون داده بوده متخصص اطفال قرص داد یه ماه دادم بعدش متخصص غدد قطع کرد گفت نرماله آزمایشم دادیم

سلام عزیزم
نرماله

الحمدلله خوبه
ما هم با آریا چند ماه یکبار این ازمایشو میدیم

سلام نرماله

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱۰ ماهگی
مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان امید مامان امید ۶ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان ۱۷ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان امیر مهدی یار مامان امیر مهدی یار ۷ ماهگی