خانما دست و پای بچم خیلی یخه
طبیعیه؟

۵ پاسخ

دختر منم کوچولوهست

اره پسر منم همینجوریع

من خونه خنک بودنی یخ میشه

اره عزیزم طبیعی هست

مال پسر منم همش یخه

سوال های مرتبط

مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی
مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی