چرا دست و پای بچم اینجوری رگه رگه است؟

تصویر
۹ پاسخ

دختر منم هست😢

بچه ی منم همین جوره

سردشه

سردشه

دختر من سردش میشه اینشکلی میشه درسته اونجا گرمه اما برای بچه همیشه یدونه لباس بیشتر از خودمون باید تنش کنیم نه بیشتر نه کمتر

پسرم سردش میشه پوستش اینجوری میشه

سردشه

مایسا سردش شدنی اینطوری میشه
بوشهر فک نکنم سرد باشه

سردش نیس؟

سوال های مرتبط

مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی