سلام خانوما پوست بچم اینجوری رگه رگس ، طبیعیه؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم بچت همیشه اینجوری بود دکتر بردی آخه دختر منم اینجوریه مشکلی نیست؟

اره طبیعی دخترمن تازه تازه کمترشدن

دختر منم اینطوریه حتی گاهی کبود میشه
بردمش پیش متخصص گفتش طبیعیه اصلا نگران نباش
ممکنه سردش باشه
من دست و پاهاش اینطور میشن گفت دستکش و جوراب بپوشون بهش

مال بچه‌منم همینجوریه

براپسرمنم همینطوره

عادیه عزیزم

فک‌نمیکنم سردش نیس

سوال های مرتبط

مامان مانلی و اِلوین مامان مانلی و اِلوین ۱۷ ماهگی