خانوما آزمایش کشت ادرام چطوره؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من هم رفتم آزمایشم‌ کلا مشکوک زده دو هفته دیگه باز جدید میرم 😐 کلافه شدم زودی به دنیا بیاد هر دردی چیزی هم بود راضیم زایمان طبیعی هر چی فقط تموم بشه این دوره

این همونیه ک ۲۴ساعت ادرار رو داخل ظرف میریزی؟

همه چی خوبه

خوبه فکرکنم

این آزمایش ها هم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی