دوستان خونریزی وسط سیکل از چیه کسی میدونه؟؟

۴ پاسخ

من قبل مصرف قرص اینجوری شدم الان سه ماهه برا من فک کنم موقه تخمک گذاری اینجوری میشم

بعد قطع دوفامد دوسه ماه همینطوری هستی گلم نگران نباش اندومتروز رو نازک کرده

دوفامد مصرف نمیکنی؟

از لانه گزینی تخمک گذاری عفونت و مشکلات رحمی دلیل زیاده برو حتما دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان بلوبری🫐 مامان مامان بلوبری🫐 هفته پنجم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری