غربالگری دوم هفته چندمه؟

۸ پاسخ

۱۸ تا ۲۲ هفته بهترین تایمه. من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

بهترین زمانش ۱۸هفته و ۳روزه

از ۱۷تا۲۰
بهترین وقتش۱۸ هفتس
ازمایش وسونو هم باید تو یک روز انجام بشه

من ۱۶هفته و دوروز انجامش دادم

۱۸ هفته بهترین زمانشه

اگه منظورت ازمایشه از ۱۵ هفته میگیرن
و سونو انومالی ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته

هفته ی ٢٠ تا ٢٢

بین۱۸تا۲۲هفته انگار

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان عماد 🩵👶 مامان عماد 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿🧿🧿🤰 مامان 🧿🧿🧿🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد