۴ پاسخ

هیچی عزیزم هیچی نمیشه منکه میدم

والا من همه نوع غذایی از4ماهگی دادم

منکه غذای سفره هم میدم بهش مثلاازآب خورشت میریزم روبرنج میدم بهش یاآبگوشت بانون تافتون نرم میکنم میدم بهش

یه کیسه سفید و تمیز بدوز برنج نیمه ایرانی یه قاشق بریز داخل کیسه بعد بندازش تو خورشتی ک درست میکنی
خورشتت ک آماده شد کیسه رو دربیار و برنج شو بده بچه بخوره خیلی خوشمزه و طعم خورشت و داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان مژه خانوم مامان مژه خانوم ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرش❤️ مامان آرش❤️ ۱۶ ماهگی