۷ پاسخ

من اسم آوا و خیلی دوست دارم

کوثر هم قشنگه،،اگه بچم دختر میشد کوثر میذاشتم

فاطمه حسنا،،هر دوتاشون اسم اهل بیته

من خیلی اسم آنیل دوسدارم ولی معناش جذاب نیس

آلینا

نازلی

النا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی شیخی مامان امیرعلی شیخی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙دخترم🩷 مامان پسرم💙دخترم🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکمهر مامان نیکمهر روزهای ابتدایی تولد