خانوما کیا تو بارداری قند گرفتن؟
قندتون چند بود؟

۳ پاسخ

منم قند ناشتام 70 بود ولی مثل دیابتی ها بچه زیادی بزرگ شده. دکترمم بهم گفت قند و میوه شیرین نخور

من سر دومی یعد آزمایش گلوکز فهمیدم و کنترل شد تا ۳۷ هفته

اینبارم ناشتا نرمال یکساعت و دوساعت بعد بالا و انسولین میزنم

قند داشتم قند دو ساعت بعدم۱۵۶بود ولی با قرص فلا کنترل کردم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری