خانوما کیا متوفورمین میخورن؟
قندتون ناشتا چند بود؟

۷ پاسخ

من شبی یکی میخورم قند ناشتا ۹۵ بود ولی دیگه بقیش خوب بود

من شبی یکی۵۰۰ میخورم ، بین ۷۰ تا ۸۰

من روزی ۲ تا متفورمین میخورم ولی قند ناشتا زیر ۱۰۰ نمیاد اعصابمو میریزه بهم شبم همش غذای سالم میخورم

روزی دوتا میخورم دوبار آزمایش میدم‌۸۵

من میخورم ناشتا۹۲بود

من روزی یدونه ۵۰۰ بعد صبحانه میخورم
ناشتام از اول هم اوکی بود، ۸۴ بود و الان هم همینه

من میخورم
ناشتا ۷۳

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد