استفراغ پنیری ام رفلاکس حساب میشه؟؟تعداد بالا

۲ پاسخ

نه یا زیاد تکونش میدین
یا اون خیلی دست و پا میزنه پنیری میاره بالا

نه رفلاکس شیر بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۲ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی