۶ پاسخ

اگه کمکی شروع کردی بده من دادم مشکلی نداشته

دکتر به من گفت ماست ماجان بده
تو فرنی گفت شیر خشک بریز

اگه رفلاکس داره اصلا نریز

سلام مگه ازچهارماهگی فرنی میدی براش؟

ن بعد ۶ ماهگی عزیزم

از الان فرنی میدی 😅

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولوم مامان دلوین کوچولوم ۱ سالگی