خانما کسی مینی واش داره چطوره راضی هستین؟

۶ پاسخ

من دارم راضیم واقعا

من دارم عالیه عصای دستمه

راضیمممم

سلام عزیزم بله من گرفتم و واقعا راضی هستم... در حد دو کیلو لباس رو خووب میشوره من برای لباسای پسرم گرفتم چون خیلی شیر بالا میاره و اکثرا می‌زارم بدون پوشک باشه نسوزه زود به زود لباساش کثیف میشد دیگه گرفتم راضی ام

خیس میکنه تحویل میده فقط

نه بابا تمیز نمیشوره

سوال های مرتبط

راز راز قصد بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی