۳ پاسخ

من راضیم مخصوصا برای مواقعی که پی پی هم می کنه عالیه هم سریع میشوره هم عالی خشک می کنه توی دوساعت لباساش خشک میشه

نه عزیزم اصلا لک لباس رو نمیبره
دوباره کاری میشه هرچقدم خوب باشه باز باید با دست بشورم

من میندازم لباس شویی چون بچم زیاد استفراغ میکنه لباس کثیف جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی