خانوما ایی ک ۱۵ هفته هیتین شکم دراوردبن؟؟.

۷ پاسخ

بله😁

من شکم دومم یکم دارم

من با سیزده هفته یکم شکم دراوردم

منم در حد کم بله

خیلی نه من یکم داشتم یکم هم آوردم ولی تو لباس خیلی مشخص نیست البته هنوز وزن اضاف نکردم

من ۱۷ هفته یکم شکمم اومده جلو

شکمی هم که داشتم آب شده 😂😐لاغر شدم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان سید علی راد مامان سید علی راد هفته سی‌وهفتم بارداری