این شکم برای ۱۵ هفته خوبه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من سردخترم تا ماه اخر اصلا شکم نداشتم ماه اخر نزدیک زایمانم ی کوچولو شکم داشتم ولی سراین یکی ازالان شکمم زده بالا خیلی دوسدارم همه لذت بارداری ب شکم داشتنه بنظرمن 😍😊🥹

منم شیکمم همین اندازه است🥺

من تو هفته شما اصلا شکم نداشتم تازه الان یکم در اومده

جنسیت بچه شما مشخص شده؟

من قبلا شکم نداشتم الان یه ذره فقط دارم 😍🤭

آره برای منم همینه

شکم منو ببینی چی میگی 😂

خوشبحالت من هیچی تغییر نکردم

شکم من ازین کوچیک تره قبلاً اصلا شکم نداشتم

عزیزم عالیه❤️🥹

کیفیت بالا و قیمت عمده. 🥰
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲

تصویر

آخی گوگولی

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🤍 مامان پسری🩵🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد