این شکم برا ۱۹ هفته خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

خواهر تو پر بادی😁😅

تازه میگم شکمم خیلی کمه

من الان ۸ ماهمه شکمم اندازه شکمته😄

بیشتر تا نفغ یا از قبل شکم داشتی

عالیه ❤️

اوخدا
😍😍
ولی بیشترش نفقه بقول رفیقم بیشتر ورم و گوزه😂🤦‍♀️

آره عزیزم ولی بیشترش فک‌کنم نفخه

خوبه 😍💗

عالیه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۳ ماهگی
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری