من چرا شکم ندارم بنظرتون خوبه برا ۲۲ هفته

تصویر
۱۱ پاسخ

پس اون چیه؟ شکمه دیگه😅
۲۲ هفته چه انتظاری داری از شکم

ازین بیشتر گلم خوبه ک

واسه منم همینقدره همسایمون دیده بود میگفت پچه پنج ماهه رو‌کجات جا دادی پس😂

منم شکمم همینجوریه

برو فیضشو ببر ی مدت دیگ که اومد جلو نمیتونی راهم بری😂

من شکمم اندازه شماس

از۲۵هفته بزرگ‌میشه کم کم

منم ندارم عزیزمم😁😂😂😂بچمون تو پهلوعه تو هفت ماهگی یهو بزرگ میش

خوبه که

منم همینقد شاید کمتر باشه

آره خوبه یهو بزرگ میشه 😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری