کافیه یکی عکس شکمبزارع سریع کامنت میزارن من از شما جلوترم انقدر شکم ندارم!خب هرکسی یه هیکلی داره چ ربطی دارع شما جلوتری شکمت کوچیک تره
واقعااعصابموخوردن میگنن این ادما
وزن نی نی تونم حتما بیشتر باشه
سلام شما با آیودی باردار بودی؟ آیودی در اوردی؟
منم دقیقا همینقدرم وایمیاستم اینقدره میشینم ولی اصلامشخص نیست
آره عزیزم من الان ۳۰هفتم شکمم انقده 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.