این شکم برا این ماه خوبه یا نه !؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خوبه شکم من از اینم کوچیک تره

خوبه عزیزم اصولاً دوماه اخر بیشتر میشه

عزیز دلم شکمت هر ماهی هر اندازه ای باشه نسبت ب بدن خودت عالیه اینجا عکس میذاری ی سریا میان میگن من فلان هفته بالاترم اینقد نیس شکمم ی سریا میان میگن کوچیکه و انرژی منفی میدن بهت فقط❤️ هرجوری باشه عالیه

اوخیییییی گهواره نینیووو🥹😍

خوبه بزرگ تر هم میشه

مال من کوچیک تره😐🤣

بزرگ نیس خیلی من خیلی کوچیکتره

اره منم همینم یه کوجولو بیشتر

شکمت رو با کسی مقایسه نکن هر کسی بدنش فرق داره

خوبه برا من کوچکتره

واسه من الان اینجوریه چقد کوچیکه واسه من🤐😐نگران شدم

من ۲۸هفتم از این کوچیکتره🤣

من الان اینقدر دارم🫡

مال منم كوچيك تر

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ♡آیـــــــــدا♡ مامان ♡آیـــــــــدا♡ ۵ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی