۸ پاسخ

اره عزیزم هفته ۱۵ دیگ میتونی بری تا ۱۷هفته

اره منم همون 15رفتم

چرا من دکترم در مورد این ازمایش چیزی نگفت گفت ۱۸ هفته بیا واس انومالی 😕

من ۱۵ هفته و ۴ روز رفتم

آزمایشش از۱۵هفته دور روز میشه رفت

اره گلم خوبه برای ازمایش

دکتر نگفت کی بری؟

نه باید بالای 18هفته باشه

سوال های مرتبط

مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری