۴ پاسخ

من هفته آینده میرم که انجام بدم
دکترم خواست یعنی اگه نخواسته بود هم خودم می گفتم بنویسه برام چون موقع امیر علی انجام دادم و خیالم راحت بود
یه آزمایش خون هست از مادر میگیرن که ستون فقرات جنین رو چک میکنن

من هفته آینده دارم مشکلی نداشتم ولی دکتر برام نوشت
آزمایشگاه گفت ۱۵ هفته به بالا باید باشی

سندروم داون تو غربالگری اول هم نشون میده،مال من نوشته،من غربالگری اولو دادم هم سونو هم ازمایش خداروشکر همه چی خوب بود هم من هم بچم،دیگه غربالگری دومو دکتر نخواست ذاتا منم نمیرفتم ،یکشنبه رفتم دکتر گف واس ماه بعد نوبت بگیر واس سونو آنومالی مال ناهنجاری هس ،درمورد غربالگری دومم تو برنامه هس بخونی متوجه میشی

ناهنجاری های مادرزادی سندروم داون .

سوال های مرتبط

مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری