خیلیزوده
من پونزده هفته و یک روز رفتم ازمایشگاه گفت زوده چون چندروزم تعطیلی میخورد افتاد دیروز که پونزده هفته و شش روز میشد انجام دادم
میگن پونزده هفته انجام بشه بهتره
آزمایش رو منظورتونه یا سونو؟ چون آزمایشش رو باید از پونزده تا هفته هفته انجام داد و سونو رو تو هجده هفتگی
نه بابا خیلی زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.