کسی غربالگری دوم رو در ۱۵ هفته و دو روز انجام داده ...؟

۴ پاسخ

خیلی‌زوده

من پونزده هفته و یک روز رفتم ازمایشگاه گفت زوده چون چندروزم تعطیلی میخورد افتاد دیروز که پونزده هفته و شش روز میشد انجام دادم
میگن پونزده هفته انجام بشه بهتره

آزمایش رو منظورتونه یا سونو؟ چون آزمایشش رو باید از پونزده تا هفته هفته انجام داد و سونو رو تو هجده هفتگی

نه بابا خیلی زود

سوال های مرتبط