۴ پاسخ

۱۸ هفته و دو روز که دوستان گفتن زمان مناسب برا سونو انومالی عست
اگه ازمایش غربالگری دوم‌رو میخواید انجام یدید ۱۵ تا ۱۷ هفته زمان مناسبیه ولی بهترین زمان ۱۵ و ۱۶ هفته هست

۱۸ هفته و ۲ روز

۱۸ هفته و ۲ روز باید بری البته دکترت باید بنویسه

۱۸هفته و ۲روز بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد