خانوما چند هفته خوبه برای ازمایش دوم غربالگری؟

۹ پاسخ

تاپیک اخر منو ببینید

تاپیک اخر منو ببینید

چطور ازمایشیه ! من خبر ندارم ازش

هفته ۱۶

۱۵ هفته
۱۸ هفتم سونو انومالی

۱۵ هفته بهترین موقعس

به من گفتن بزار ۱۸ هفتت کامل بشه بعد بیا

میگن بعد انومالی منم موندم

۱۸هفته۲روز

سوال های مرتبط

مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری