ازمایش غربالگری دوم باید چند هفته رفت؟

۹ پاسخ

احتمال زیاد ازمایش ننویسه برات

من ۱۸هفته و ۲ روز نوبت گرفتم
سر پسرمم ۱۸هفته و ۴ روز رفتم

من شنیدم ۱۸ هفته

هفته 15تا17

از ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته و ۶ روز میشه
بهترین زمانش همون ۱۵ هفته هست

۱۸هفته

۱۶ تا ۱۹ هفته

۱۸ هفته عزیزم

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پپلی😁 مامان پپلی😁 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری