خانما غربالگری دوم چند هفته باید رفت؟ دکترم به من نگفت
نگرانم :(

۵ پاسخ

دیروز دکترم برای هفته بعد انومالی نوشت
دیگه آزمایش ننوشت چیزی هم نگفت

۱۶تا ۱۸ فکر کنم ولی از دکترت مجدد بپرس
من خودم انجام ندادم غربالگری دوم رو

فک کنم برای آزمایش تا ۱۸ هفته وقت داشتی بازم میتونی از آزمایشگاه بپرسی، اگه دکترت نگفت حتما لازم ندیده، توگهواره خیلیارو دیدم ندادن, من دکترم حساسه همون اول اتمام حجت کرد که یا سلفری میدی یا ۲ مرحله غربال که چون سلفری گرون بود ۲ مرحله رو دادم

اگه منظورت آزمایشش هست که بین هفته ۱۵ تا ۱۸ انجام میدن
اگر هم سونو بین ۱۸ تا ۲۲

۱۸ تا ۲۲ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری