دیروز دکترم برای هفته بعد انومالی نوشت
دیگه آزمایش ننوشت چیزی هم نگفت
۱۶تا ۱۸ فکر کنم ولی از دکترت مجدد بپرس
من خودم انجام ندادم غربالگری دوم رو
فک کنم برای آزمایش تا ۱۸ هفته وقت داشتی بازم میتونی از آزمایشگاه بپرسی، اگه دکترت نگفت حتما لازم ندیده، توگهواره خیلیارو دیدم ندادن, من دکترم حساسه همون اول اتمام حجت کرد که یا سلفری میدی یا ۲ مرحله غربال که چون سلفری گرون بود ۲ مرحله رو دادم
اگه منظورت آزمایشش هست که بین هفته ۱۵ تا ۱۸ انجام میدن
اگر هم سونو بین ۱۸ تا ۲۲
۱۸ تا ۲۲ فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.