خانوما آزمایش غربالگری دوم رو چند هفته باید برم؟

۹ پاسخ

من ۱۵ رفتم

معمولا ۱۸هفته هفته میگن
ولی منم ۱۷ هفته و ۲روز رفتم ماما بهم گفت بری معلوم دیگه

۱۵ من دادم

دکترم ب من گفت هفته ۱۵ باید انجام بشه ریسکی ام نبودم خاست خودم بود مطمعن بشم

از ۱۵ تا ۱۸ میشه رفت. من ۱۵ هفته دادم

من دکترم گفت ۱۶ هفته بدم

منو دکتر گفت ۳۰ این ماه خیلی زود نگفته!

منظورت ازمایش بعد سونوعه؟

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری