مامانا تا چند هفته میتونم برم برای آزمایش غربالگری دوم ؟

۶ پاسخ

بین ۱۵و۱۶

چندطرح جذاب لاکی ازکالکشن ۱۴۰۵❤👌

قابل سفارش برای# روفرشی کشدارو#فرشینه⚘

بدون محدودیت درابعاد✅

بالاترین کیفیت....
پایینترین قیمت👌

با ۱۰سال سابقه فروش آنلاین🌸

برای ثبت سفارش👇
@hamraz_taj

@farshinerofarshi

کانال ما در روبیکا عضو بشید و نمونه کارها مونو ببینید

۱۵ هفته بهترین زمانشه

آزمایش رو تا قبل ۱۸ هفته باید بدی ، من ۱۵ هفته و ۱ روز رفتم

انومالی از ۱۸تا ۲۲هست

از ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری