سلام دوستان بچم خیلی تکون نمیخوره طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره طبیعیه

بستنی بخور سمت چپ دراز بکش بعد ببین تکون میخوره یا نه اگه نه برو دکتر

گرمشه حال نداره😂
منم همینه

برامنم کلا فضول نیست از اول اینطوری بوده. بنظرتون طبیعیه؟؟

برا منم دو روزه اینجوریه

آرومه دیگه خداروشکر کن

من روزایی ک هفتم عوض میشه اینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری