واکسن شش ماهگی سبکه یا سنگین😢😢😢🤧🤧🤧

۱۴ پاسخ

اشغال ترین واکسن بچم هلاک شده از صبح تاحالا

برای پسر من خیلی سنگین بود

وای منم استرس دارم

برا پسر من. سبک. بود. خدارشکر

سبک تر از ۴ هست

برا پسرمن تزریقی یکی زد یکی دیگه رو نداشت سبک بود

برای دختر من خیلی خوب بود

دوشبه ک اذیت کرده منو بهونه گیر شده امروز خداروشکر بهتر بود خدا کنه امشب بزاره راحت بخوابم خودشم راحت بخوابه شش سنگین تره

پسرمن بیقراری نکرد فقط یکم تب کرد

پسر من ۲و۴ خیلی اذیت شد مخصوصا ۴۴۴۴۴۴
ولی خداروشکر ۶ وراحت گذروند

سبککککککک

متفاوته انگار
واسه پسر من از ۴ ماهگیش خیلی بهتر بود،تب هم نکرد

منم استرس واکسن ۶ ماهگی رو دارم😥😥

سنگین 😑

سوال های مرتبط

مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام 🧿👶🏻 مامان آرسام 🧿👶🏻 ۸ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۱ ماهگی
مامان کُنجِد 💕 مامان کُنجِد 💕 ۷ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی