تابحال کسی قرص ایزوپرین مصرف کرده؟

۱ پاسخ

من انقباض با درد شدید داشتم .دکترم گفت روزی یدونه بخورم .خیلی خوبه واقعا.خونرسانی میکنه ب رحم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی