خانما کسی قرص ایزوپرین مصرف کرده

۸ پاسخ

من از هفته ۲۸ تا حالا میخورم

مرسی گلم .همچنین شما🌹🌹🌹

الهی آمین .دهن من که سرویس شده ..از صب تا شب که می‌خوابم ۹تا قرص باید بخورم انسولین میزنم .آمپول انوکسا میزنم.شیاف میزارم..سرکلاژم هستم🥴🥴🥴فقط میگم بسلامتی بگذره .خیلی سخته

من تپش قلب دارم ب دکتر گفتم گفت چون تیروعید داری مال اونه

پس بخور نترس دیگه ..منم از هفته ۱۶بهم داد

مگه دکتر بهت نداده اگه دکتر داده که حتما بخور

من دارم مصرف میکنم

من ..‌.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته سیزدهم بارداری