پدی لاکت دکتر نوشته ۲ قطره کم نیس؟

۵ پاسخ

ده قطره شبی یکبار

من پسرمو امروز بردم دکتر سرما داره با اسهال
پدی لاکت نوشت براش گفت ۱۰قطره

چرا خیلی کمه برای بچه ۴ ۵ ماهه میگن ۵ قطره برا بچه یکساله ۲ قطره 🙁 البته شایدم دو قطره چکان منظورش بوده

حتما قطره چکان منظورش

مال من دکتر گفت ده قطره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۲ سالگی
مامان ماه تی تی🌛 مامان ماه تی تی🌛 ۱ سالگی
مامان مانیار و ملورین مامان مانیار و ملورین ۲ سالگی
مامان گـلِ ليـليـوم🪷 مامان گـلِ ليـليـوم🪷 ۱ سالگی