قطره پدی لاکت روغنیه؟ بو هم میده؟

۴ پاسخ

بله خیلی چربه ولی بوش نکردم تاحالا 😁

اره روغنیه ولی بوی بدی نداره

اره روغنی

اره...

سوال های مرتبط

مامان نی نِگ مامان نی نِگ ۱ سالگی
مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۲ سالگی
مامان ماه تی تی🌛 مامان ماه تی تی🌛 ۱ سالگی
مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی
مامان مانیار و ملورین مامان مانیار و ملورین ۲ سالگی
مامان گـلِ ليـليـوم🪷 مامان گـلِ ليـليـوم🪷 ۱ سالگی