سلام وزن گیری نوزاد فورمول خاصی دارع؟

۵ پاسخ

سلام خانوما نوزادم ۳۵هفته با وزن ۲۵۰۰به دنیا اومد امروز واکسن دوماهگیش زدم وزنش ۴۳۰۰بود بهداشت میگه کمه
اما ی هفته پیش بردمش پیش متخصص خودش که از روز تولد تا الان چکاپش می‌کنه میگه همه چیزش خوبه به نظر شما بهداشت راست میگه

آخه یکی میگه روزی سی گرم باید اضافه کن یکی میگه دو برابر زمان تولد

ژنتیکیه بعضی بچها شکموان تپلی میشن

نه عزیزم چه فرمول خاصی
نمیدونم چرا یاد مباحث فیزیک وشیمی افتادم واقعا 😂

ن فقط شیر دادن ب موقع

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۳ ماهگی
مامان ایلار
 ❤ مامان ایلار ❤ ۸ ماهگی