۷ پاسخ

منم همین سوالو دارم

عزیزم چیشد پیامدنداذی

باید خالی باشه. قبل از اینکه برم داخل. گفتن مثانه تو خالی کن

عزیزم کجا میرید سونو ؟
آخه من ان تی رفتم پیش آقای دکتر مجید ضیائی آزاد حساب کرد ۱۶۰۰ و گفت انومالی هم ۲۸۰۰ و برا بیمه گفت سیستم ما بالا نمیاره .
در حالی ک تو شمس آبادی با ۴۰۰ انجام می‌داد ان تی رو

گفتم از شما بپرسم ببینم کجا میرید برا انومالی؟ هزینشو میدونید

برا هر دوتا باید خالی باشه

بعضیا میگن نیمه پر بعضیا میگم خالی ، هر جا خواستی نوبت بگیری ازشون بپرس

مونده به سونو که میری من دو روز پیش رفتم مثانه خالی گفتن

سوال های مرتبط

مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری