۱۰ پاسخ

من دیروز سونو دادم 1600 گفت خوبه

😘😊😍

منم هفته ی ۳۱سونو دادم گفت ۱۸۵۰وگفت که عالیه وزنش

بله عاالیه

عالییی😍😍😍

برای من ۳۲هفته و۴روز ۱۸۰۰

ارع برا من 31 هفته تمام 2 کیلو بود

من 29هفته رفتم 1300بود...چیکار کنم وزنش کمی بره بالا شما چه داروی یا غذای خوردین

خوبه عزیزم
منم تازه رفنه بودم تو ۳۱ هفته
دکتر گف وزنش ۱۸۰۰

عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی